ijsje!

Ik MOEST hem hebben. Van zodra ik hem zag. Dat deed ik voor het eerst op de instagram-feed van Anki van Zilverblauw. Ik was zo onder de indruk van de kleuren en van de eenvoud. Normaal gezien twijfel ik eerst lange tijd voordat ik iets in m’n winkelmandje zwier (lees: het is bijna terug uit de mode wanneer ik beslis dat ik iets toch wel héél graag wil). Nu niet.

Wel liet ik hem eerst even – proforma – aan de heer des huizes tonen voordat ik hem kocht. Hij spurtelde eerst nog wat tegen, ook proforma, want hij had al lang gezien dat ik al lang had beslist.

DSCN4306

De ijsjes-poster van Engel. Daar heb ik het over. Hij kwam vorige week aan en hij is PRACHTIG! In het echt nòg mooier dan op m’n scherm. Het roze is echt fluo. Het is een zeefdruk en dat maakt hem net wat anders dan de andere – digitaal gedrukte – posters. Mooi dik papier, mooie druk, heldere kleuren, mooie belijning. Aaah! Het voelt zò goed als iets klopt!

DSCN4302

Een paar uur na het nemen van deze foto zag m’n woonkamer er als volgt uit. Kwestie van een realistisch beeld te scheppen…

DSCN4294

 

Fijne woensdag iedereen! Niet echt ijsjes-weer, maar laat dat de pret niet drukken!

